Τα πορτραίτα 1, 2, 3, 4, και 5 ανακαλύφθηκαν από τον Petrie κατά τις δύο ανασκαφές του, του 1888 και του 1911. Απεικονίζουν άνδρες με γυμνούς ώμους, πιθανότατα επαγγελματίες αθλητές. Οι γυμνοί ώμοι ενδέχεται, εναλλακτικά, να φανερώνουν μεταθανάτια ηρωοποίηση, ή ακόμα και μύηση στη λατρεία της Ίσιδας. Μπορεί οι εικονιζόμενοι να είχαν λάβει μέρος στους αγώνες που διεξάγονταν στο στάδιο ή το γυμνάσιο της πρωτεύουσας του Φαγιούμ, της Αρσινόης. Αυτά τα πορτραίτα μοιάζει να έχουν γίνει εκ του φυσικού, ενόσω ο εικονιζόμενος ζούσε ακόμα. Είναι πιθανό μάλιστα να είχαν αναρτηθεί "καδραρισμένα", στο γυμνάσιο ή σε κάποιον ναό, ενώ ζούσαν ακόμη οι εικονιζόμενοι, ως τιμητική διάκριση για τις αθλητικές τους δραστηριότητες (οι αθλητές γενικά απολάμβαναν μεγάλες τιμές και προνόμια, όπως η απαλλαγή από φόρους). Τα πορτραίτα είναι φιλοτεχνημένα με ποικίλες παραλλαγές της εγκαυστικής τεχνικής και είναι όλα καμωμένα με "μαστοριά".

(4) ΑΝΔΡΑΣ ΜΕ ΣΓΟΥΡΑ ΜΑΛΛΙΑ

Πορτραίτο νέου άνδρα με σγουρά μαλλιά , από την Χαουάρα, εγκαυστική σε ξύλο, Μουσείο Petrie, University College του Λονδίνου (UC 19609). Διαστάσεις 0,30 Χ 0,225 Χ (περίπου) 0,002. Από την δεύτερη ανασκαφή του Petrie, 1911. Περίοδος Αδριανού, 117 –138.

Στα πορτραίτα 3 και 4, που βρέθηκαν από τον Petrie στην ανασκαφή του 1911, απεικονίζονται δύο νεαροί με ανεπτυγμένους του μυώνες των ώμων. Από τα κοινά τους χαρακτηριστικά, προκύπτει ότι ίσως πρόκειται για αδέρφια. Και οι δύο έχουν σμιχτά φρύδια, έντονα ζυγωματικά, σγουρά μαλλιά και παρόμοιο στόμα, στοιχεία που μαρτυρούν πιθανή στενή συγγενική σχέση. Επιπλέον, όταν δύο πορτραίτα ανήκουν στην ίδια περίοδο - σ'αυτή την περίπτωση, στην εποχή του Αδριανού - και έχουν βρεθεί στην ίδια νεκρόπολη, είναι πολύ πιθανό να ανήκουν σε μέλη της ιδίας οικογένειας. Και τα δύο πορτραίτα έχουν ζωγραφιστεί με ρωμαλέο, αδρό τρόπο, και με τη χρήση σκληρού εργαλείου. Οι φαρδιές οριζόντιες παράλληλες πινελιές στο φόντο του πορτραίτου τούτου είναι χαρακτηριστικές.